תכנית Content לקידום העסק שלך!
שיווק תוכן הוא כח עולה בעולם השיווק הדיגיטלי, מפני שהוא לא נתפס כפרסום דוחף ואגרסיבי, אלא מספק תוכן איכותי שעוזר לגולש לקחת החלטות קנייה מושכלת
- תוכנית ליווי צמודה, מקיפה, מדויקת ומקצועית לשיווק העסק שלך תוכן איכותי באתר שלך
- התוכנית תחשוף אותך לקהלים גדולים רלוונטיים בפורטלים מרכזיים ובפרסום סמוי ומתוחכם.
- התוכנית מאוד מתאימה לקהל שאוהב לצרוך תוכן מקדים לפני רכישה
תוכנית ליווי הכוללת שיווק תוכן איכותי של העסק על הפלטפורמה של Outbrain/Taboola . מתאימה ללקוחות פוטנציאליים שאהבים לצרוך תוכן איכותי לפני החלטת קנייה. הפרסום יספק הזדמנות להיות מפורסם בפורטלים גדולים עם הרבה תנועה, יספק חוויית קריאה מעניינת עבור לקוחות מתעניינים ויספק הנעה לפעולה. המערכת תספק את הקהל הרלוונטי לעסק באמצעותו יכול לספק מתעניינים איכותיים לשירות או המוצר של העסק
אורך תוכנית הליווי – 3 חודשים.
שלבי מערך התמיכה:
שלב ראשון
שלב ההכנה והתכנון, בשלב זה נלמד:
- לבדוק את מצב העסק בשיווק היום,
- לבדוק את תשתיות השיווק האינטרנטיות שקיימות או לא קיימות בעסק.
- נבדוק אפשרויות של בנייה\שדרוג של אתר או דף נחיתה.
- להגדיר את הבידול העסקי בעסק שלך – נשאל 3 שאלות – מי הלקוחות שהיית רוצה? ניצור פרופילים של לקוחות אידאלים. נשאל איפה הם נמצאים ברחבי האינטרנט ומה מעניין אותם לשמוע מהעסק שלך.
- נכתוב תוכנית עבודה מבוססת על האסטרטגיה השיווקית שנבנה ונצא לדרך.
שלב שני
נבנה את תשתיות השיווק – נבנה או נשדרג את הבלוג באתר לצורך השיווק על מערכת שיווק תוכן.
בשלב זה נלמד – בניית תשתיות השיווק הרלוונטיות:
- לפתוח חשבון ב Out brain.
- נפתח חשבון בגוגל אם אין.
- נפתח חשבון מודעות בפייסבוק אם אין.
- נתקין תג של גוגל אנליטיקס בחשבון
- נגדיר יעדים ואסטרטגיה בקידום ממומן של התוכן ב Outbrain.
- נבנה קמפיין ראשון ב – Outbrain.
- נבנה קמפיין רימרקטינג בגוגל.
- נבנה קמפיין רימרקטינג בפייסבוק.
שלב שלישי
נתחיל בהזרמת תנועה של גולשים רלוונטיים לתשתיות השיווק שהקמנו, בצורה אורגנית וממומנת, באמצעים שנבחר בהתאם לתוכנית עבודה.
בשלב זה נלמד:
- לנהל קמפיין ממומן ב – Outbrain.
- לנהל קמפיין רימרקטינג ברשת המדיה של גוגל.
- לנהל קמפיין רימרקטינג בפייסבוק.
שלב רביעי
ניתוח סטטיסטי, הסקת מסקנות, ושיפור הפעילות השיווקית והפרסום
בשלב זה נלמד:
- להוציא דו"חות רלוונטיים בגוגל אנליטיקס ולנתח אותם.
- לעבוד עם הטאג מנג'ר.
- לעבוד עם Hotjar ולתקן מה שצריך באתר על סמך הנתונים שנאסוף.
- לעבוד עם Google Data Studio
- עבודת ניתוח נתונים מתקדמת עם Excel.
שלב חמישי
ניהול עצמאי של שיווק תוכן על הפלטפורמה של Outbrain, וניהול קמפיינים של רימרקטינג בגוגל ופייסבוק
- נוודא שיש לעסק יכול ניהול עצמאית ומקצועית של שיווק בעולם התוכן.
- נוודא שאנחנו במסלול צמיחה מתחילת הקמפיינים הפרסומיים.
כמובן שאנחנו תמיד לצדכם בכל בעיה, מחויבים להעלות את המכירות בעסק דרך האינטרנט.
קבל ייעוץ מקצועי ללא עלות
מערך התמיכה שיעטוף אותך בכל התהליך – מבוסס על תמיכה אונליין
- תוכנית ליווי רחבה ומקיפה צעד צעד בתהליך
- סרטוני וידאו – צעד צעד שיכשירו את איש הדיגטל בעסק לעשות עבודה מקצועית
- אופי ההדרכה הוא בשלבים מבוקרים ומותאמים לקצב ההתקדמות של העסק
- ליווי צמוד של חונך בצורה של שאלות ותשובות וכל תמיכה שצריך
- צוות מנוסה שלנו עם יעד ברור – הגדלת המכירות בעסק דרך האינטרנט
ובנוסף בונוסים למשתתפי התכנית: סדנאות בשיווק, מכירות ונהול העסק
קורס יצירת תוכן ברשתות החברתיות
עריכת וידאו על תוכנת עריכה מקצועית
קורס מכירות טלפוניות
רבים מעלי העסקים יודעים לשווק את עצמם נפלא, אבל כשזה מגיע לידי שיחה טלפונית הם לא מצליחים לסגור את העסקה. בקורס נלמד עקרונות רבים וגם איך נוכל בעזרת מערך שיווק טלפוני להגדיל את המכירות העסק.
123 שיטות שיווק שיגדילו את המכירות בעסק שלך ללא פייסבוק
בקורס נקבל סקירה לגביי 123 אפיקי שיווק מלבד פייסבוק וגוגל שיכולים להעלות את המכירות בעסק, נבחר את אפיקי השיווק שמתאימים לכם ונצא לדרך.
סדנת שיווק בדואר אלקטרוני
שיווק בדואר אלקטרוני – נלמד את הסיבות לשיווק בדואר אלקטרוני, סוגי משלוחי מייל, מבנה נכון של ניוזלטר, 21 כללים לכתיבת ניוזלטר יעיל, כתיבה שיווקית שתגרום למייל להיפתח.
חודש מתנה במערכת הדיוור של רב מסר
אחת המערכות הכי חשובות בעבודה היומיומית בשיווק של העסק שלך תהיה מערכת הדיוור האלקטרונית שתשמש אותך לתקשר עם לקוחות קיימים, לקוחות מתעניינים וניהול מועדון הלקוחות.
שיווק שנותן תוצאות
שיווק מתקדם שנותן תוצאות – נלמד איך לקבוע יעד מכירות, אסטרטגיה שיווקית נכונה נפרט את כל השלבים, מחקר שוק, פיתוח מוצר חדש, סוגי מוצרים/שירותים שצריך בעסק,
סדנה - שירות לקוחות נכון
שירות לקוחות – נלמד למה שירות לקוחות הוא כל כך חשוב לעסק ואיך לעשות את זה נכון.
סדנה - שיווק מתקדם באינטרנט
אסטרטגיה שיווקית מנצחת, תוכן המלך – אפיקי שיווק אפקטיביים לשיווק תוכן.
סדנה - אסטרטגיית "מכרה הזהב"
מקרי מבחן של טקטיקות שיווק באינטרנט, סוד ההצלחה המכירות – פולואפ, נסקור מגוון שיטות של פולואפ יעיל.
שווי כל סדנה – 500 ₪, חודש ברב מסר 95 ₪. סה"כ 4,595 ₪
אחריות מלאה ל- 30 יום
אם לאחר 30 יום של התנסות בתכנית הרגשת שזה לא תורם לך, יוחזר לך את כל כספך
כמה טיפים שלי:
- לפני ביצוע מהלך שיווקי בעסק, חייבים לתכנן את המהלכים כולל להכין תוכנית חלופית למקרה שמשהו משתבש – אפשר לקבל את זה כאן באתר ללא עלות.
- שיווק מצוין ללקוחות פוטנציאליים שרוצים לצרוך תוכן טוב לפני החלטת קנייה.
- דרך נהדרת "לצבוע" לקוחות פוטנציאלים ולהפנות אליהם פרסום מדויק ואיכותי.
- פוטנציאל להביא לקוחות איכותיים לעסק בגלל היקף התנועה, דיוק הקהל, צורה של מכירה רכה דרך תוכן מעניין.
- להקפיד על אופטימיזציה יומיומית ו – A/B Testing בין תכנים.
- חשוב להשוות נתונים סטטיסטיים בין Outbrain גוגל ופייסבוק.
- כשבוחרים ביד על קליק בד"כ ניקח במקסימום את העלות המינימלית בפייסבוק וגוגל.
- שמגיעים למיצוי התקציב נכון להוריד מחיר לקליק.
- תפקיד המודעה הוא למשוך את העין, תפקיד הכותרת הוא למשוך את הקהל הנכון לכתבה ובכך "לצבוע" קהל איכותי או לגרון לו להשארת פרטים סוף הכתבה.
- חשוב לעשות תוכנית טובה לפני, או כמו שאני אומר לעשות שיווק במחשבה תחילה! לאחר מכן המפתח להצלחה הוא התמדה, שיפור והתמדה!
בהצלחה !