תוכנית Ecommerce
תוכנית האונליין הכי מקיפה להגדלת המכירות שלך בעסק דרך הוספת חנות מקוונת לעסק
- תוכנית ליווי צמודה, מקיפה, מדויקת ומקצועית להגדלת המכירות בעסק בעזרת חנות מקוונת.
- תוכנית השיווק בעזרת חנות מקוונת המשתלמת ביותר לעסק שלך
- תוכנית שתספק לך שליטה מלאה, ניהול מקצועי, ותחסוך כסף רב בניהול השיווק בחנות המקוונת.
תוכנית ליווי כוללת לשיווק העסק בעזרת חנות מקוונת באינטרנט, בנויה על הדרכות צעד צעד עם ליווי צמוד שלנו באיפיון,בנייה, שיווק וניהול החנות המקוונת. הידע שתרכוש יקנה לעסק שליטה מלאה על השיווק וניהול החנות המקוונת שיגרום גם לחיסכון רב בכסף לאורך זמן. מטרת העל שלנו היא הגדלת המכירות בעסק.
אורך תוכנית הליווי המקיפה – שנה
שלבי מערך התמיכה:
שלב ראשון
שלב ההכנה והתכנון, נלמד:
לבדוק את מצב העסק בשיווק היום
לבדוק את תשתיות השיווק האינטרנטיות שקיימות או לא קיימות בעסק.
לבדוק את האפשרויות הקיימות לבניית חנות מקוונת לעסק.
להגדיר את הבידול העסקי בעסק שלך.
נשאל 3 שאלות – מי הלקוחות שהיית רוצה? ניצור פרופילים של לקוחות אידאלים.
נשאל איפה הם נמצאים ברחבי האינטרנטומה מעניין אותם לשמוע מהעסק שלך.נכתוב תוכנית עבודה מבוססת על האסטרטגיה השיווקית שנבנה ונצא לדרך.
שלב שני
בניית החנות המקוונת – נבחר את בונה האתר והפלטפורמה עליה נבנה את האתר, נאפיין את האתר וניגש לבנייה
בשלב זה נלמד –
- לאפיין את האתר ועבודה יעילה מול בונה האתר.
- לעשות מחקר מילות מפתח על תחום העסק, זה הבסיס של הקידום בגוגל.
- כתיבת תוכן ותמונות לאתר
- כללים חשובים לתכנון דפי מוצר נכון שהם החשובים ביותר בחנות מקוונת.
- לעבוד עם ממשק הניהול של האתר(הדרכה של בונה האתר).
שלב שלישי
הקמת תשתית השיווק לחנות המקוונת – עליה נבסס את פעולות השיווק והזרמת התנועה לחנות
בשלב זה נלמד –
- לבנות את תשתית הקידום האורגני בגוגל בתוך האתר.
- לבנות חשבון פרסום בגוגל עם דגש על Google Merchant Center.
- נקים\נשדרג את הדף העסקי בפייסבוק.
- לבנות חשבון פרסום בפייסבוק ב- Business Manager.
- נלמד להקים חשבונות ברשתות חברתיות – אינסטגרם, יו טיוב ופינטרסט.
- לפתוח ולהגדיר חשבון בגוגל אנליטיקס וטאג מנג'ר שיאפשר מדידת סטטיסטיקה באתר.
- להוסיף תוספים באתר שיאפשרו להוסיף קידום אורגני וסטטיסטיקה לאתר.
- נבנה תשתית למועדון לקוחות בשיווק במייל ווטסאפ עסקי.
שלב רביעי
הפעלת התשתיות השיווקית והזרמת תנועה לאתר
בשלב זה נלמד –
- להכין את קטלוג המוצרים בגוגל ופייסבוק כהכנה לפרסום דרכם.
- להכין תקציב ואסטרטגיה פרסומית.
- לבנות קמפיין קטלוג ב- Google Merchant Center.
- לבנות קמפיין קטלוג בפייסבוק ואינסטגרם
- ליצור תוכן ולקדם בצורה חינמית בשאר הרשתות החברתיות.
- לקרוא סטטיסטיקה בממשקי הניהול של פייסבוק וגוגל.
- לבנות קמפיין רימרקטינג דינמי בגוגל ופייסבוק.
- לבנות קמפיינים מסוגים נוספים בגוגל ופייסבוק.
שלב חמישי
ניהול הקמפיינים הפרסומיים ואופטימיזציה
בשלב זה נלמד –
- לנהל ולשפר את הקמפיינים הפרסומיים בגוגל
- לנהל ולשפר את הקמפיינים הפרסומיים בפייסבוק ואינסטגרם.
- בניית רשימות של עגלות נוטשות ובניית קמפיין פרסומי.
- הפעלת מועדון הלקוחות במייל וווטסאפ עסקי.
- הפעלת קידומי מכירות לקהל מתעניין.
שלב שישי
ניתוח סטטיסטי, הסקת מסקנות ושיפור הפעילות השיווקית הפרסום
בשלב זה נלמד –
- להוציא דו"חות רלוונטיים בגוגל אנליטיקס ולנתח אותם.
- לעבוד עם הטאג מנג'ר.
- לעבוד עם Hotjar ולתקן מה שצריך באתר על סמך הנתונים שנאסוף.
- לעבוד עם Google Data Studio
- עבודת ניתוח נתונים מתקדמת עם Excel.
שלב שביעי
ניהול עצמאי של שיווק וניהול החנות המקוונת
- נוודא שיש לעסק יכולת ניהול עצמאית ומקצועית של השיווק בחנות המקוונת.
- נוודא שאנחנו במסלול צמיחה מתחילת הקמפיינים הפרסומיים.
כמובן שאנחנו תמיד לצדכם בכל בעיה, מחויבים להעלות את המכירות בעסק דרך האינטרנט.
קבל ייעוץ מקצועי ללא עלות
מערך התמיכה שיעטוף אותך בכל התהליך – מבוסס על תמיכה אונליין
- תוכנית ליווי רחבה ומקיפה צעד צעד בתהליך
- סרטוני וידאו – צעד צעד שיכשירו את איש הדיגטל בעסק לעשות עבודה מקצועית
- אופי ההדרכה הוא בשלבים מבוקרים ומותאמים לקצב ההתקדמות של העסק
- ליווי צמוד של חונך בצורה של שאלות ותשובות וכל תמיכה שצריך
- צוות מנוסה שלנו עם יעד ברור – הגדלת המכירות בעסק דרך האינטרנט
ובנוסף בונוסים למשתתפי התכנית: סדנאות בשיווק, מכירות ונהול העסק
קורס יצירת תוכן ברשתות החברתיות
עריכת וידאו על תוכנת עריכה מקצועית
קורס מכירות טלפוניות
רבים מעלי העסקים יודעים לשווק את עצמם נפלא, אבל כשזה מגיע לידי שיחה טלפונית הם לא מצליחים לסגור את העסקה. בקורס נלמד עקרונות רבים וגם איך נוכל בעזרת מערך שיווק טלפוני להגדיל את המכירות העסק.
123 שיטות שיווק שיגדילו את המכירות בעסק שלך ללא פייסבוק
בקורס נקבל סקירה לגביי 123 אפיקי שיווק מלבד פייסבוק וגוגל שיכולים להעלות את המכירות בעסק, נבחר את אפיקי השיווק שמתאימים לכם ונצא לדרך.
סדנת שיווק בדואר אלקטרוני
שיווק בדואר אלקטרוני – נלמד את הסיבות לשיווק בדואר אלקטרוני, סוגי משלוחי מייל, מבנה נכון של ניוזלטר, 21 כללים לכתיבת ניוזלטר יעיל, כתיבה שיווקית שתגרום למייל להיפתח.
חודש מתנה במערכת הדיוור של רב מסר
אחת המערכות הכי חשובות בעבודה היומיומית בשיווק של העסק שלך תהיה מערכת הדיוור האלקטרונית שתשמש אותך לתקשר עם לקוחות קיימים, לקוחות מתעניינים וניהול מועדון הלקוחות.
שיווק שנותן תוצאות
שיווק מתקדם שנותן תוצאות – נלמד איך לקבוע יעד מכירות, אסטרטגיה שיווקית נכונה נפרט את כל השלבים, מחקר שוק, פיתוח מוצר חדש, סוגי מוצרים/שירותים שצריך בעסק,
סדנה - שירות לקוחות נכון
שירות לקוחות – נלמד למה שירות לקוחות הוא כל כך חשוב לעסק ואיך לעשות את זה נכון.
סדנה - שיווק מתקדם באינטרנט
אסטרטגיה שיווקית מנצחת, תוכן המלך – אפיקי שיווק אפקטיביים לשיווק תוכן.
סדנה - אסטרטגיית "מכרה הזהב"
מקרי מבחן של טקטיקות שיווק באינטרנט, סוד ההצלחה המכירות – פולואפ, נסקור מגוון שיטות של פולואפ יעיל.
שווי כל סדנה – 500 ₪, חודש ברב מסר 95 ₪. סה"כ 4,595 ₪
אחריות מלאה ל- 30 יום
אם לאחר 30 יום של התנסות בתכנית הרגשת שזה לא תורם לך, יוחזר לך את כל כספך
כמה טיפים שלי:
- לפני ביצוע מהלך שיווקי בעסק, חייבים לתכנן את המהלכים בצורה נכונה – אפשר לקבל את זה כאן באתר ללא עלות.
- לפני שמתחילים לבנות חנות מקוונת צריך לקחת בחשבון שצריך להיות עובד בעסק לפחות בחצי משרה שיעסוק בניהול והשיווק של החנות ורצוי מאוד שזה לא יהיה בעל העסק.
- ממליץ להקים אתר חנות בקוד פתוח על הפלטפורמה של woocommerce.
- בשיווק בגוגל חשוב לעשות מחקר מילות מפתח מקיף לתחום שלי ולבדוק בכך את פוטנציאל ההצלחה שלי ועלויות השיווק הצפויות.
- כדי לעשות פרסום מקצועי ואפקטיבי ממליץ לעבוד עם הקטלוגים של פייסבוק וגוגל.
- שילוב של קידום אורגני וממומן בגוגל הוא שילוב מנצח בסוג שיווק הזה.
- חשוב מאוד לעבוד טוב עם הסטטיסטיקה על מנת לשפר את הפעילות ולהגדיל מכירות.
- חשוב לבדוק ולשפר את דפי המוצרים וחוויית הרכישה כי לשם נזרים את התנועה.
- הכסף בחנויות מקוונות נמצא בדרך כלל במכירות החוזרות, לכן חשוב ליצור חווית קנייה טובה בחנות.
- חשוב לעשות תוכנית טובה לפני, או כמו שאני אומר לעשות שיווק במחשבה תחילה! לאחר מכן המפתח להצלחה הוא התמדה, שיפור והתמדה!
בהצלחה !